Dostlarım

29 Kasım 2012 Perşembe

Abim Yatarken Sikini Gördüm


Herkese merhabalar ben Duygu 13 Yasindayim antalyada yasiyorum Size bir ay önce basimdan Geçen bir olayi anlaticam ben daha önce hiç erkeklerin sikini görmemistim Birgün gece abimin odasinda pcde otururken biseyimi unutmusum sabah erkenden onu almak için odaya girdigimde abim üzeri açilmis çirilçiplak yatiyordu sok oldum bian siki kocamandi ve dimdik duruyordu bi an odadanda çikmak istemiyordum daha önce öyle

 birsey hiç görmedigim için merakimdan tv de yada pcdede görmemistim hiç yaklastim biraz daha yakindan görmek istedim dokunmak istedim o an uyanir diye korktum dokunamadim ama heyecandan her tarafim titremeye basladi uyanicak diye korktum odadan çiktim odama gittim ama hala aklim ordaydi o ana kadar hiç içimde öyle bisey yoktu ama öyle gördükten sonra bi tuhaf oldum her firsatta görebilmek için ugrasmaya basladim sonra aradan bir kaç gün geçti abim dusa girdiginde onu kapinin deliginden izlemeye basladim soyundu sikini gördüm ama bir kaç gün önceki gibi dik degil asagi dogru inikti sonra birden siki kendi kendine havaya dogru kalkmaya basladi ve dimdik oldu yine sonra sikine sampuan döktü oksamaya basladi oksarken kendinden geçiyordu ben onun ne yaptigini anlamaya çalisirken birden sikinden beyaz beyaz döl çikti ve siki yine indi sonra banyosunu yapip çikti bi baska günde abimle sakalasmaya basladik abim oje kutusunu elimden aldi ver diye üzerine atladim aldi esofmaninin cebine koydu elimi cebine soktum elime bisey geldi sanirim cebi yirtilmis diren yarrani tutmusum fark etmemis gibi ver sunu diye tutup çekmeye basladim dur kiz o degil diyordu abim siki tas gibi sertti ama o ilk gördügüm ani unutamiyorum sikinin kafasi çok güzel duruyordu içimden onun kafasini koparicak gib emmek geçti yeni hikayem olursa buraya yazicam görüsmek üzere

3 yorum:

Anonymous dedi ki...

sen facebook adresini bir versene küçük kız

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Turankayseri dedi ki...

Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim minyon tipli yaşımı gostermeyen insancıl vede olgun biriyimdir Uzun süreli sadık samimi bir dost bir arkadaş vede bir sırdaş iliski kurabilecegim benim gibi düşününen Kayserili bir bayanla bu adımı atmak vede başlamak istiyorum amaç her ne olursa olsun yalansız vede samimiyetin önemli bir yeri olmasını isterim arayisim daldan dala konan bir arkadadlik değildir sadece bir kişiyle konuşup ne yaşayacaksak onunla yaşamak ne paylaşacaksan onunla paylaşmak istiyorum gizlilik güven samimiyet güvenle bana ulaşabilirsiniz 05523367078

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops