Dostlarım

23 Kasım 2012 Cuma

Çocukken Zorla Götümü Sikti


size bundan yıllar önce başımdan geçen bi olayı anlatacan o zamanlar 10 yaşındayım ve yaşadığımız şehre yeni taşınmıştık annem beni akrabamızdan bi eşyamızı almamız için beni dışarı yollamıştı mahalleyi bilmediğim için evi bulamammıştım etrafa bakınırken yanıma 17-18 yaşlarında biri geldi ve ne yaptığımı sordu bende ona yeni taşındığımızı



ve akrabımızın evini aradığımı söyledim oda beni götürebileceğini söyledi bende ona çocık aklımla inandım bi süre sonra beni bir apartmana getirdi ve bodrum katına indirdi burasının akrabamın evi olmadığını söyledim bu esnada ban bi tokat attı
ve bağırısam beni öldüreceğini söyledi bende korkudan sustum sonra arkama geçip eşofamanımı ve külotumu sıyırdı daha 10 yaşında olduğum için körpecik el değmemiş ve tuysuz bi götüm vardı bi süre götümü elleyip okşadıktan sonra
pantolonunu sıyırıp yarağını çıkarttı hayatımda ilk defa yarak görüyodum sonra yarağını götümün yanaıklarına sürtmeye gidip gelmeye başladı biraz sonra sürtmeyi bırakıp götümü opüp kıçımı yalamaya ve parmaklamaya başladı kıçımı genişletiyodu bense korkmuş bi durumda bu olanların bitmesini bekliyordum
parmaklarıyla kıçımı genişlettikten sonra yarağını tükürükleyip kafasını kıçıma dayadı kıçım çok dar olduğu için girmiyordu ve onun yarağıda normale göre kalın ve uzundu tekrar parmaklayıp yine kafasını dayadı ve zorlayarak kafasını kıçımdan içeriye soktu inanılmaz canım yanıyodu bağırmamam içinde eliyle ağzımı kapatıyordu
sonra yavaş yavaş içeriye hepsini sokmaya başladı benim nefesim kesiliyordu ama o buna aldırış etmiyordu böyle yaklaşık 10 dakaka kıçımı alıştırdıktan sonra hızlanmaya başladı kıçımda alıştığı için canım eskisi gibi yanmıyordu yaklaşık bi 15 dakka beni hayvan gibi siktikten sonra içime boşaldı
yarağının kıçımda zonklayışını hissedebiliyordum daha sonra yarağını çıkartıp önüme geldi ve zorla ağzıma soktu sikinde kalan spermleri bana temizlettikten sonra pantolonunu giydi ve beni bu olanlardan kimseye bahsetmemem için tehdit edip bi tokat daha atıp gitti bende külotumu ve eşofmanımı giyip eve gittim hemen tuvalete girerek içime boşaldığı spermeleri çıkarttım.bu olayı kimse bilmez bende ilk defa burda anlatıyorum…

6 yorum:

bekir dedi ki...

götünü siktirmek isteyen tüm bayan ve baylara teklifimdir.sır saklarım siktiğim zevk sahipleri beni tekrar tekrar tercih edeceklerdir.isteyenlere sikimin fotoğrafını gönderirim.götünün fotoğrafını gönderenlere de götüne bakaraktan 31 çeker videosunu gönderirim.mail adresim besbekir@gmail.com

Unknown dedi ki...

Ararsan olur 05468311260

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen sevip sevilmek isteyem sekse düşkün istekli ateşli arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum tel özele açık 3G vardır hadi bayanlar arayın 0538 639 92 24

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen sevip sevilmek isteyem sekse düşkün istekli ateşli arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum tel özele açık 3G vardır hadi bayanlar arayın 0538 639 92 24

cemal dedi ki...

karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops