Dostlarım

23 Kasım 2012 Cuma

Evimde Saatlerce Tecavüze Uğradım

Üniversiteye yeni baslamistimilk defa evimden uzaklasiyordum adaim manolya bu arada hem heyecanli hemde çok üzgündüm evimi özlemistim yalniz yasamaktan da korkuyordumIlk zamanlar tek basima yasiyordum ama maddi anlamda sikinti yasadigim için 2 ay sonra ev arkadasi buldum kendime. Ben fizigimin abartilicak kadar

güzel oldugunu düsünmüyorum ama arkadaslarim hep bu düsünceme kizarlar. Çok güzel oldugumu söylerler. Yasayanlar bilir üniversiteye gidince kiyafet seçimleri degisiyor insanlarin dar pantolonlar ve askili badileri çok severdim çok severdim üniye kadar. Daha sonra etekler elbiselerden vazgeçemez hale geldim. Hele ki topuklu ayakkabi giymeye bayilirim. Bu sitelerde dolanip hikayeler okumayi çok seviyorumBoga burcu oldugumdan cinselligede asiri düskünüm. Neyse daha fazla uzatmiyim anlatacaklarim zaten uzun. Ev arkadasim farkli bölümdendi. Onun Manolyavlari benden önce biter ve evine giderdi. Zaten bana tasindiginda da Manolyavlara 2 hafta falan vardi. Sinavlarini bitirip döndügünde ben tek kaldim. Manolyav haftasi isim olmadigi için evde ya da arkadaslarla kafede ders çalisip Manolyavlara giderdik. Bir gün eve dönerken birilerinin beni takip ettigini hissettim. Hizli adimlarla eve yürüdüm takipçilerimde beni evin önünde biraktilar ancak. Korktum ama yapicak bir sey yoktu. Ertesi gün evdeydim aksamüzeri bir ara bakkala gitmek için evden çiktim . o gün Manolyavim yoktu ama ertesi günki Manolyavlara çalismak için sabahliycaktimakkaldan alicagimi aldim çiktimEve giderken dikkatimi çekmemisti ama sonradan anlayabildim. Önümden iki kisi bizim apartmana girdi. Ben de kendi daireme gelince kapiyi açtim tam girip esyalari yere koyucakken o iki kisi beni itip içeri girdiler. Ben yere düsmüstüm neye ugradigimi anlayamadim. Çiglik attim ama ne çare kapiyi kilitleyip anahtari almislardi. Ben korkudan konusamiyordum. Beni kaldirip ders çalisstigim odaya sürüklediler. Ortalik ders notlariyla kayniyordu. Laptop açikti. Ders notlarinin üzerine yatirdilar beni , hemen ellemeye basladi biri. Digeriyse sanki kendi eviymis gibi yayilmisti. Etrafi inceliyordu. Beni elleyen adam soymaya basladi. Bir yandan ellliyor diger yandan öpüp yaliyordu. Ben itmeye çalisiyordum debeleniyordum ama ne çare. Bir kadinin erkege gücünü yetiremedigini bilsemde denedim. Adam pantolonun fermuarini açip p*nisini yüzüme dayadi. Dudaklarimi zorladi. En sonunda zorla açtirdi agzimi. Daha öncede sakso çekmistim ama bilmiyor gibi davrandim. Eli a*imdaydi klitorisimle oynyordu. p*nisi iyice kalkinca çikardi agzimdan üstüme çikti. v*jinam zaten sulanmisti. Yavasca soktu ve gitgele basladi. Diger adam seyrediyordu. Önünde çadir olmustu. Adin ne senin diye sordu. Cevap vermedim. Üzerimdeki adam iyice hizlandi ve saçimdan tutup ismini söylesene dedi. Söyledim. Bosaldi ve koltuga geçip sigara yakti. Diger adam benle konusmaya çalisiyordu. Aylardir beni seyrettiginden falan bahsediyordu. Odadan çikip evin içinde kayboldu. Ben bacaklarimi karnima çekip öylece kaldim orda. Içerden sesi geliyordu iste bu bu güzel diyordu. Odaya girdiginde elinde iç çamasirlarimdan biri birde kiyafetlerim vardi. Bunlari giy diye yanima birakti. Ben çiplak kalmaktan iyidir diye giydim verdiklerini. Siyah kareli hafif dizüstü etegimi, üzerinede siyah küçük ceketimi getirmis. Iç çamasirlarimda mordu. Tekrar gidip topuklu ayakkabilarimi getirdi. Ne yapmaya çalistigini ögrenmekten deli gibi korktum o an. Ilk gördügümde bu topukluyla etegin vardi üzerinde dedi. Ben bos bos bakiyordum yüzüne. Sonra benim hafizamda canlandirdigimi bana yasaticaksin diye emirler buyurdu. Zevk alicagimi söylüyordu. Aldi laptopu eline karsi koltuga koydu kamerayi açti. Eger beni memnun edemezsen bu videoyla neler yapicagimi tahmin edersin dedi.Yanima gelip bacaklarimi oksamaya basladi. Isteyerek yap, sende renk kat bu güzel videoya diyordu.Bacaklarimi araladi ve a*imi yalamaya basladi. Inlemeye basladim ama sesimi çikarmamaya çalisiyordum. O sekilde bosaltti beni.

4 yorum:

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen sevip sevilmek isteyem sekse düşkün istekli ateşli arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum tel özele açık 3G vardır hadi bayanlar arayın 0538 639 92 24

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen sevip sevilmek isteyem sekse düşkün istekli ateşli arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum tel özele açık 3G vardır hadi bayanlar arayın 0538 639 92 24

cemal dedi ki...

karısını siktirmek istiyen beyler arasın 05551623625

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops