Dostlarım

21 Kasım 2012 Çarşamba

Teyzemin Kızı 31 Çekerken Yakaladı

Evin solunun da koltukta uzanmis 31 çekiyordum anneler falan üst katta teyzemlerin evinde oturuyorlardi gözlerimi kapamis yara dikmisim bende 31 in doruklarindayim benim bir de teyze kizim vardi bebek gibi denir ya aynen öyle idi uzun boylu sarisin çok tatli bir kizdi fizik falan da öyle kot pantolon u giyindigi zaman o

götü bir görmelisiniz yemede yaninda yat neyse ben 31 e devam ederken kapi açildi elinde telefonla o halimin resmini çekti hemen evet gelen teyzemin kiziydi ben hemen toparladim ama nasil gülüyor elinden telefonu almaya çalistim vermedi birak beni dedi biraktim hemen dudaklarimdan öpmeye basladi elini sikime atti kaldigin yerden devam edelim dedi biraz 31 çektirdikten sonra oda soyundu harika fizigi ile karsimda duruyordu yeniden agzina aldi sikimi yarakta ne yarakmis be kuzen falan diyor yalamaya devam ediyor bende memelerini oksuyorum yatirdi beni sikimin üzerine tükürdü amina götürdü ihlayarak içine aldi benim yara üzerinde gidip geliyor uzun sari saçlarini üste dogru atip birakiyor ben yan bir sekilde yattim oda arkasi döndü önüme yatti bacagini kaldirdi yeniden girdim içine biraz da öyle siktim sonra ben oturdum yine arkasi bana dönük sekilde kucagima oturdu bu pozisyon çok hosuna gitti herhalde daha fazla bagirmaya basladi biraz hizlandi ohh diyerek durakladi hemen bosaldi amindan gelen sivilar tasaklarima akiyordu ayaga kaldirdim teyzemin kizini televizyon sehbasina domalttim aykata sikmeye basladim sirtindan öpüyorum memelerini oksuyorum bacaklarini oksuyorum ince belinden tuttum var gücümle gidip geldikçe çikan ses evi inletiyor resmen yeterrr dedi bende hemen amina bosaldim ilk defa bir akraba kizi sikmistim heyecanli ve güzeldi artik teyzemin kizini sürekli sikiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops