Dostlarım

23 Kasım 2012 Cuma

Eşimin Arkadaşı Zorla Sikti

.slm ben Aynur ve yazdiklarim tamamen gerçektir yani sallamiyorum bana inanin üstelik sallamakla elime bisey geçmez o yüzden hikayeme yorum yapanlar lütfen klavyesinden çikacaklara sahip olsun beni bu animi anlattigima pisman etmeyeceginizi umuyorum , eger aradigim ilgiyi bulabilirsem daha çok animi sizlerle paylasacagim emin olabilirsiniz.. ben su an 33 yasindayim, esim 35 yasinda ve 8 yillik evliyiz. Evli oldugum dönemde basimdan hala iyimi kötümü olduguna karar veremedigim cinsel olaylar geçti bunlari birileriyle 

paylasirsam rahatlayacagimi kendimi daha iyi hissedecegimi düsündügüm için yazmaya karar verdim...Ben 25 yasinda evlendim ve yukarida bahsettigim gibi 8 yildir evliyim, 165 boyunda 58 kiloyum vücut ölçülerim 88/69/100 ve evlendikten sonrada kendine iyi bakan bir çift oldugumuzdan dolayi uzun yillardir ayni kilo ve ölçülerdeyim.genelde büyük, çikik, sekilli popom çok dikkat çeker. Ne giyersem giyeyim onu saklayabilmem...mümkün olmuyor. Ayrica hosumda gidiyor ama yinede bazen bazi yerlerde ortamlarda saklama ihtiyaci hissediyorum.Evliligimizin 5. yiliydi, 3 yil karsi karsiya komsuluk yaptigimiz Mehmet ve Yasemin aradilar ve resmi isleri için 2 günlügüne Izmir den Ankara geleceklerini söylediler, bizde kalirsiniz otele gerek yok dedik. Çok iyi anlastigimiz eski komsularimizi görecegimiz için sevinmistik.Pazar aksami geç saatte esim misafirleri almaya terminale gitti ve ben beklemeye basladim yarim saat sonra kapi çaldi açtim esim veMehmet gelmisti hemen Yasemin nerede diye sordum hemen Mehmet onun isten izin alamadigini o yüzden yalniz gelmek zorunda kaldigini söyledi tabi üzülmüstüm neyse içeriye geçip biraz sohbet ettikten sonra hadi yarin aksam görüsürüz deyip yattik, zaten saat oldukça geçti, ben çalismadigim için sabah uyuyacaktim fakat onlarin erken kalkmasi gerektigi için daha fazla oturamazdik.Sabah saat 10 civarinda kalktim ve nasil olsa evde kimsenin olmadigi düsüncesiyle her sabah oldugu gibi üzerimdeki kisa saten gecelikle daginik bir sekilde elimi yüzümü yikamak için banyoya dogru dalgin bir sekilde yürümeye basladim ve gözlerimi ovusturarak kapiyi açip banyoya girdim ve aniden Mehmeti küvetin içinde çirilçiplak gördüm donup kaldim kizardim gözümde önüne gitti o neydi öyle devasa bir penisartik içimden ona sik ya da yarrak demek geliyor aslinda. Sok olmus bir sekilde özür dilerim deyip dönüp arkami çiktim. Üstüm basimda daginikti çok utanmistim hemen holdeki aynada kendime çekidüzen vermeye çalistim geceligim oldukça fazla yukariya siyrilmis saçim basim daginikti kendimi düzeltip mutfaga geçtim ketili açtim ve bu sirada islandigimi hissettim olaydan çok etkilenmistim.Su isinmisti kahve yapmak için tezgahin geldim üst dolaptan kahve ve sekeri almak için uzandigim anda Mehmet aniden gelip beni arkamdan kollariyla sardi elleriyle gözlerimi kapatti ve bil bakalim ben kimim diyerek güya saka yapiyordu. Pantolon ve geceligiminÜzerinden de olsa o bilegim gibi aletini hissettim ama ilk anda aldirmadim ve Mehmet baska kim olabilir ki dedim, gözlerimi açti ama arkamdan çekilmedibende bozuntuya vermek istemiyordum. Ama Mehmet biraz daha bastirdi tamamen o büyük sikini göt kabalarimin ayriminda hissettim etkilenmistim fakat yinede Mehmet ne yapiyorsun kendine gel dedim.Mehmet , Aynur hastayim sana eskiden beri bini çok etkiliyorsun lütfen dedi bende nasil olsa sürtünüp birakir arkadasinin karisini zorla sikecek degil ya diye düsünüp olayi büyütmek istemedim. Mehmette bu kez elleriyle memelerimi sikica kavramis var güçüyle yaslanip . o büyük aletiyle büyük götüme sürtünüyordu.O kocaman sikini artik tamamen göt kabalarimin arasinda hissediyordum, çok tahrik olmustum fakat yinede hadi artik tamam dedim ve bir hamleyle elinden kurtulmaya çalistim, ama beni iyice mutfak tezgahina sikistirmisti ve dolayisiyla kurtulamadim. Aynur ne olursun biraz daha dedi hiç cevap vermedim, kabalarimi biraz sikmami istedi bende belki bosalir bende kurtulurum diye düsündüm ve kabalarimi sikip salmaya basladim. Elleriyle de memelerimi hamur gibi yogurup muhtesemsin, götün kocaman karpuz gibi muhtesem tas gibi sözler sarf ediyordu, olayin kötüye gittigini anlamistim fakat dayanacak gücümde kalmamisti sirilsiklam olmustum. Birden direnmeye basladim, elinden kurtulmaya çalisiyor ve birak diye bagiriyordum. Bir hamlede beni tezgahin üzerine domaltti ve sikecem diyerek hirsla zaten siyrilmis olan geceligimi kaldirip külotumu indirdi.Bir hamlede fermuarimi açip yaragini çikarip amima dayadi ve bastirmaya basladi, basi bile içime girdiginde kalçam tamamen ikiye ayrildi. sikin milim milim içime içime girdigini hissediyordum. Kasiklarim gerilmisti aletin büyüklügünden ve içimde gidip gelmeye basladi salkim gibi tasaklari klitorisime bacaklarida büyük götümün yanaklarina vurdukça sak sak sesler çikiyordu, hepsini içime sokup çikariyordu.15-20 dakika kadar beni böyle sikti ve birden kasilmalar basladi amim yirtilacak gibi oluyordu, bende bosalmaya basladim, bütün spermini içime bosaltti ve üzerime yigildi. Birkaç dakika öylece kaldik içimde inen sikini çikarti bu haliyle bile beni sikerek zevk verecek gibiydi. Elleriyle götümün kabalarini tuttu ve bu götüde sikmek istiyorum dedi bende aldigim zevkim yaninda büyükte bir pismanlik vardi,döndüm ve yüzüne bakarak domuz bu sik göte girermi diye bagirdim zaten bu yanlis ne olacak simdi derken seni oguz götten sikmiyormu dedi, sanane ayrica onunki böyle degil dedim. sikmiyorsa aptallik ediyor dedi inmis olan yaragi koçaman önünde sallaniyordu. Yeniden ellerini arkama dolastirip popomun oksamaya basladioldu bir kere dedi ben aglamaya basladim ve kosarak yatak odamiza gidip kapiyi kilitleyip uzandim. Yeniden biraz uyumusum, uyandigimda dus alip olanlari düsünmeye basladim hem çok etkileniyor hem unutmaya çalisiyordum. Aksam önce esim eve geldi hiç bir sey belli etmedim, sonrada Mehmet. Ben yemek hazirlarken onlarda masaya geçmisler çay içiyorlardi, esimAynur ben birkaç bira alip geliyorum dedi ve çikti Mehmet öylece oturuyordu, bende agizim yandigindan aksam bol bir esofman giyilmistim. Artik masayi donatmaya baslamistim ki Mehmet beni çekerek kucagina oturttu o koça siki yine tas gibiydi birak simdi gelecek bu kadar serefsizlik yetmedi mi dedim ama canim kalkmakta istemiyordu, yine sikini göt kabalarimin arasina sikistirmis sürtünüyorduaksam yanima gel o güzel götüne sadece basini sokayim hiç acitmayacagim yag aldim falan diyordu olmaz dedim zilin çalmasiyla irkildik ve kalkip kapiyi açtim. Yemekten sonra biraz sohbet ettik ve yattik.aklima bugün yasadiklarim geliyordu, yine çok etkilenmistim ama gitmemeliydim. Koçama sarilip uyudum ve sonraki gün Mehmet#8217;i ugurladik. Esim su ana kadar bu olayi ögrenmedi, söylemeyi düsündüm ama ne tepki gösterecegini bilemedigim için söyleyemedim... hala devam ediyoruz muhtesem oluyor sizlerede tavsiye ederim admin pasaaaa

4 yorum:

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen sevip sevilmek isteyem sekse düşkün istekli ateşli arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum tel özele açık 3G vardır hadi bayanlar arayın 0538 639 92 24

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen sevip sevilmek isteyem sekse düşkün istekli ateşli arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum tel özele açık 3G vardır hadi bayanlar arayın 0538 639 92 24

cemal dedi ki...

karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops